سوالات شما

کاربر گرامی، شما می‌توانید پیش از هرگونه تماس یا ارتباط با همکاران صندوق اعتباری هنر، از پرسش‌‌هایی که اینجا گردآوری شده، پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. این پرسش‌ها براساس مراجعات و ابهاماتی بوده که مخاطبان در طول زمان داشته‌اند. بنابراین تا حد امکان تلاش شده است تا سوالات شما در اینجا پاسخ داده شود. ما همواره برای رفع مشکلات شما، از سریع‌ترین و ساده ‌ترین راهکارها استفاده خواهیم کرد.

شما نیز می‌توانید سوالات خود را از ما بپرسید. به همین منظور از فرم پایین این صفحه استفاده نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال شما‌، به آن پاسخ داده و در همین صفحه می‌توانید پاسخ آن را مشاهده نمایید. خواهشمند است اگر مشکل و یا سوال موردی دارید، کدملی خود را نیز بیان کنید تا مشکل شما راحت‌تر قابل پیگیری و حل باشد. در صورت نیاز کارشناسان ما جهت رفع مشکل با شما تماس خواهند گرفت.

لطفا پیش از اینکه سوالی برای ما ارسال کنید، سوالات متداول زیر را مطالعه نمایید. شاید پاسخ آن در سوالات زیر پیش‌تر مطرح شده باشد.

پاسخ : منظور از عبارت بدون سقف برای هزینه های درمانی در جدول سقف تعهدات عبارت است از: پرداخت هزینه های بستری و اعمال جراحی ، بدون محدودیت در تعدد استفاده می باشد نه مبلغ . یک بیمه شده در یک سال می تواند به تعداد نامحدود تحت بستری و عمل جراحی قرار گیرد و برای هر بار بستری هزینه طبق تعرفه وزارت بهداشت و درمان پرداخت خواهد شد.

پاسخ : اعضای محترمی که به دلیل فراموش کردن نام کاربری و رمز عبور، در ورود به پروفایل شخصی خود با مشکل مواجه می شوند می بایست بر روی لینک "رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟" کلیک کنید و سپس به یکی از روش های موجود نام کاربری و کلمه عبور خود را بازیابی کنید.

پاسخ : به منظور استمرار پوشش بیمه تامین اجتماعی و جلوگیری از ایجاد گسست و وقفه در قراردادهای بیمه توصیه میشود به شعب تامین اجتماعی محل سکونت خود مراجعه و نسبت به واریز سهم بیمه خود در موعد مقرر به طور منظم اقدام نمایید مبلغ پرداختی از سوی بیمه شدگان صندوق هنر هر ساله بر اساس قوانین سازمان تامین اجتماعی تعیین میشود.

پاسخ : صرفا نامه‌هایی صادر شده از معاونت ها و ادارات کل ارشاد استان ها و مراکز ذیل به صندوق که دال بر تایید صلاحیت هنری فرهنگی متقاضی باشد مورد تایید صندوق است. - معاونت فرهنگی - معاونت هنری - معاونت مطبوعاتی - خانه سینما - خانه کتاب -خانه تئاتر -خانه موسیقی -مؤسسه هنرهای تجسمی -مرکز هنرهای نمایشی -معاونت قرآنی - امور قرآن و عترت (الزاماً می بایست معرفی نامه در سامانه معاونت قرآن و عترت ثبت شده باشد) - اداره کل ارشاد استان (با امضای مدیرکل ارشاد استان) لازم به ذکر است کارت صنفی معتبر اخذ شده از سازمان‌ها و خانه‌های مذکور که دارای تاریخ اعتبار باشند نیز پذیرفته خواهد شد. معرفی نامه و کارت صنفی معتبر اخذ شده به غیر از معاونت ها و مراکز نامبرده، نامعتبر شناخته شده و رد صلاحیت می گردد.

سوال شما

شما نیز می‌توانید سوالات خود را از ما بپرسید. به همین منظور از فرم زیر استفاده نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی سوال شما‌، به آن پاسخ داده و در همین صفحه می‌توانید پاسخ آن را مشاهده نمایید. خواهشمند است اگر مشکل و یا سوال موردی دارید، کدملی خود را نیز بیان کنید تا مشکل شما راحت‌تر قابل پیگیری و حل باشد. در صورت نیاز کارشناسان ما جهت رفع مشکل با شما تماس خواهند گرفت.



راه‌های ارتباطی

مرکز تماس

 شماره مرکز تماس: 42713000 (30 خط)

 شماره پیامک مرکز تماس: 500028180

 پست الکترونیکی مرکز تماس : cc@honarcredit.ir

 نشانی صندوق

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه ششم، پلاک ۱۳، ساختمان هنر

شماره نمابر (فکس) : ۸۸۷۳۰۶۸۸ ; صندوق پستی : ۱۵۸۶۸۵۶۱۱۱

پست الکترونیک : info@honarcredit.ir

پست الکترونیک روابط عمومی : pr@honarcredit.ir

با ما در شبکه‌های اجتماعی